• (iOS) LostMiner: Block Building \u0026 Craft Game petukoodi suurendavad primogemid

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ LostMiner: Block Building \u0026 Craft Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ LostMiner: Block Building \u0026 Craft Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petukoodi suurendavad primogemid ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ LostMiner: Block Building \u0026 Craft Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    MA EI SAANUD SELLEST AGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄLJAS...KUID SELLES ON ZOMBIID.....KUID MA EI OLE VALJU, ET SAADA VERE VÕI ZOMBIESE VÕI ÕUDSATE KOLETISEGA RAKENDUSI..... PALUN VABANEDA KOLETISED, ZOMBID JA LUUKUD..... NO..... LUUSKEDEGA ON KORRAsti vist.... KUNI NEIL EI OLE VERD.... Otsustasin selle hankida. OH JUUDAS!!!!! IGA KORD MA MIDAGI LÖÖBIN, VERD PIRITSES!!!! SA POLE KUNAGI Ütlenud, et SEE ON VERD!!!!! Oh, saate muuta, kui mängus on verd?? Geniaalne!!!! Aitäh!!!!!

    Väga hea mäng, ma arvan, et see mäng peaks varsti lisama Preniumidesse... Te tegite selle loomisel suure töö ära...

    Palun paranda despawn aeg, sest minu üksused despawn 2 minutit. Palun paranda see üksus tuleks parandada ja südamed või elu tuleks parandada ja muuta roomaja aeglasemaks... Kui te selle probleemi lahendate, desinstallin selle mängu ja installin selle uuesti

    Suurepärane, kuid peate vaatama reklaame, et teil oleks rohkem plokke

    Minecrafti kõige veidram versioon, mida ma ei mänginud.

    Väga väga loll app


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :