• (iOS) Clumsy Ninja onbeperkt uithoudingsvermogen hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clumsy Ninja ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clumsy Ninja IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ onbeperkt uithoudingsvermogen hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Clumsy Ninja 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Clumsy Ninja is een leuk Android-spel waarin voor het eerst de EUPHORIA-simulatietechnologie voor aanraakapparaten is gebruikt, waardoor het personage zo

    Begrijp me niet verkeerd, dit zou een heel goed spel kunnen zijn! Ik heb dit spel sinds het uitkwam, maar ik heb het een tijdje niet gespeeld, dus ik speelde het een paar weken geleden opnieuw. Ik was op een heel hoog niveau en ik was verslaafd, maar toen logde ik uit. De volgende dag logde ik weer in en het bracht me op niveau 1 zoals ik nog nooit eerder had gespeeld!

    Gotta game breaking bug .... wanneer ik het spel een paar minuten verlaat, worden mijn gegevens gereset en ik heb leve 30 gekregen en het reset gewoon ... dat was mijn hoogste niveau en het verdwijnt gewoon, repareer dit alsjeblieft zodra het is opgelost, ik geef je de werkelijke beoordeling, geen 2-sterren

    WAAR IS MIJN NINJA GEBLEVEN ? IK WAS IN NIVEAU 60 EN NU IS HIJ WEG! IK KAN ALLEEN MAAR NAAR EEN LEVEL 1 RESTOREN EN NIET NAAR LEVEL 60! FIX DIT.

    Ik heb mijn gegevens niet twee keer opgeslagen. Elke keer als ik het spel opnieuw open, begint het opnieuw vanaf het begin. Wat vervelend is, want ik vind het erg leuk om het spel te spelen

    ... Atomic Betty, Casey Jones in Teenage Mutant Ninja Turtles en Loogie in Get ... De avonturen van Kruimeltje, waarin hij de rol van Baas Wilkes vertolkt.

    Ik kan het niet opstarten. Jammer het leek me leuk

    Was vroeger een geweldig spel, wilde het nog een keer spelen en het lijkt alsof de voortgang niet eens opslaat... teleurgesteld.

    Clumsy Ninja הרפתקאות pfna

    Ik was dol op dit spel en speelde het de hele tijd. En nu het helemaal niet meer opslaat, verander ik mijn recensie in vijf sterren wanneer je dit oplost, repareer het alsjeblieft.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :