• (iOS) Battle of Warships: Naval Blitz مزید تمام کوڈز

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ مزید تمام کوڈز ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Battle of Warships: Naval Blitz 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    اچھا کھیل ہے، لیکن ہیکرز اسے پریشان کن بنا رہے ہیں۔ یہ زیادہ تر بہت اچھا ہے اور بڑا خرچ کیے بغیر بہت مزہ لیا جا سکتا ہے۔ اچھی گرافکس اور چلانے اور نیویگیٹ کرنے میں آسان۔ ہوائی جہاز کے بحری جہازوں پر کام کرنا مشکل ہو سکتا ہے، لیکن دوسرے جہاز کافی حد تک خود وضاحتی ہیں۔ ایک واقعی پریشان کن پہلو ہیکرز ہیں جو دھوکہ دیتے ہیں اور چند سیکنڈ میں آپ کے جہاز کو ڈبو دیتے ہیں۔ یہ گیم ڈیزائنرز کی غلطی نہیں ہے، لیکن اس بارے میں بہت جلد کچھ کرنے کی ضرورت ہے!

    جہاں تک مجھے یاد ہے یہ ایک بہت اچھا کھیل تھا، لیکن میں نے اس گیم کو زیادہ دیر تک نہیں کھیلا... شاید ایک سال سے زیادہ عرصہ۔ لیکن مجھے یاد ہے کہ میں صرف lvl 10 نہیں تھا، میں جانتا ہوں کہ میں lvl 25 جیسا تھا یا smth اور سب سے بہترین بحری جہاز تب یاماتو تھا، میرے پاس جنوبی ڈکوٹا تھا، لیکن اب، سب ختم ہو گیا ہے، میرے پاس صرف میرا معاوضہ جہاز ہے اور میرے اچھے جنگی جہاز سب ختم ہو گئے ہیں۔ براہ کرم جواب دیں، میں واقعی میں اپنی ترقی واپس لانا چاہتا ہوں، میں نے کافی دیر تک گیم کھیلی۔

    میرا مسئلہ یہ ہے کہ میں جو بھی کھلاڑی دیکھ رہا ہوں وہ اصلی کھلاڑی نہیں ہیں بلکہ بوٹس کہتے ہیں کہ آپ کسی دوسرے پلیئر کے ساتھ کھیل سکتے ہیں لیکن جب میں اسے یوٹیوب پر تلاش کرنے جا رہا ہوں تو یہ کہتا ہے کہ کھلاڑی صرف ایک اور اپ ڈیٹ پر ہوں گے:(

    یہ ایک زبردست گیم تھی، اس آخری اپ ڈیٹ کے بعد اسے روکنا اور دوبارہ ترتیب دینا بہت مایوس کن ہے، ایک اچھی چیز کو کیوں برباد کیا اور جس چیز کے لیے میں دیکھ رہا ہوں اس کے لیے میں اکیلا نہیں ہوں...


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :