• (Android) RealmCraft 3D Mine Block World კოდირებს ბევრ ჟეტონს

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ კოდირებს ბევრ ჟეტონს ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ RealmCraft 3D Mine Block World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    მე მსურს ამ თამაშს 4 ვარსკვლავი მივეცი, მაგრამ მხოლოდ 2 ვარსკვლავი მივეცი მიზეზის გამო 1 - ყოველთვის ამბობს, რომ ძალიან ბევრია ამ აერაში, მაგრამ არ არის ბლოკები ამ აერაში 2 - დაამატეთ ძებნის ვარიანტი მულტიპლეერზე, როდესაც ჩემი და შეეცადე შემოხვიდე ჩემს სამყაროში მულტიფლეიერში, ის ვერ იპოვის ჩემს სამყაროს ან ვერ მოძებნის ჩემს სამყაროს 3 - არ არსებობს დასასრული, მე არ შემიძლია ვებრძვი ენდერდრაგონს მე ამ თამაშს მივეცი 2 ვარსკვლავი შემდეგი მიზეზის გამო 1 - ახალი განახლება კარგია 2 - ეს თამაში უფასოა

    ძალიან მიყვარს ეს თამაში. მე ყოველთვის ოფიციალურად ვუხდი მადლობას, რომ ეს იყო Minecraft. მე შევამცირე ერთი ვარსკვლავი, რადგან ამ თამაშში ბევრი რეკლამაა. არ მომწონს ამ თამაშის რეკლამები. გთხოვთ წაშალოთ ისინი.

    RealmCraft 3D Mine Block World ایڈونچر imti

    თამაში შესანიშნავია, მაგრამ დაამატეთ რამდენიმე მანქანა, რომელსაც შეუძლია გზაზე სიარული და ჩვენ თვითონ დავაპროექტეთ იგი.

    მე მას 5 ვარსკვლავს მივცემ არა ახლა..შემდეგი განახლების შემდეგ თუ გადაწყვეტთ ჩემს პრობლემას და მოაგვარებთ მას და იარაღი, როგორიცაა AWM, bazuka, M4A1 და ა.შ. გთხოვთ, ეს იქნება დიდი ცვლილება თქვენს თამაშში, მაგრამ გააკეთეთ ეს. მინდა ვნახო ეს თამაში შემდეგ დონეზე. ახლა კი მე ვისაუბრებ მობებზე, რომლებსაც მძულს creeper texter მოთამაშეების უმეტესობამ წაშალოს ეს თამაში მხოლოდ Creeper-ისთვის ან ა.შ.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :